بازیکن کنونی فولاد؛ عامل آخرین برد تراکتور در اهواز

بازیکن کنونی فولاد؛ عامل آخرین برد تراکتور در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین برد تراکتور در اهواز برابر فولاد با گلزنی بازیکن کنونی تیم خوزستانی به دست آمده است.

به گزارش فوتبالی، تیمهای فولاد و تراکتور در حالی فردا باید در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف هم بروند که تیم اهوازی شش سالی هست که در خانه برابر تی‌تی‌ها شکست ناپذیر بوده و باعث شده پرشورها در این مدت همواره با دست خالی و بدون سه امتیاز اهواز را ترک کنند.

اما نکته جالب از آخرین پیروزی تراکتوری‌ ها در اهواز اینکه این برد با تک گل دقیقه ۷۹ احسان پهلوان، بازیکن کنونی قرمزهای خوزستانی، به دست آمد تا در هفته آخر لیگ هفدهم شاگردان ارطغرول ساغلام با این یک گل بر تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی غلبه کنند.

پهلوان آن فصل یکی از بازیکنان سرباز تراکتور بود که با گلهای خود نقش زیادی در حفظ سهمیه تی‌تی‌ها در لیگ برتر، آن هم در سالی که این تیم، محروم از پنجره نقل و انتقالاتی بود، داشت و فصل بعد در اولین سال تراکتور خصوصی هم حفظ شد.

حال پهلوان و هم‌تیمی‌ هایش در حالی که فولاد نیاز مبرمی به سه امتیاز برای فرار از منطقه سقوط دارد، باید به مصاف تراکتور بروند و وینگر تیم خوزستانی باید تلاش کند در این شهر دروازه تراکتور را باز کرده و زمینه‌ساز یک خاطره شیرین، این بار برای فولاد باشد.

نکته جالب عدم پیروزی تراکتور در ورزشگاه فولاد آره‌ناست و برد مذکور تی‌تی‌ها در شش سال گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز رقم خورده و باید دید تیم تبریزی موفق به کسب اولین سه امتیاز در ورزشگاه زیبا و مدرن شهر اهواز خواهد شد یا نه.

1997