باشگاه‌های آلمانی به دنبال اسطوره رئال مادرید

باشگاه‌های آلمانی به دنبال اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به احتمال فراوان، دوران کار رائول گونزالس در رئال مادرید کاستیا رو به پایان است و این اسطوره اسپانیایی در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و منابع اسپانیایی ادعا می کنند که چند باشگاه آلمانی به او علاقه مند هستند.

به گزارش فوتبالی، رائول از ژوئن سال 2019، مربی تیم دوم رئال مادرید یا همان کاستیا بوده و حالا می خواهد در این عرصه پیشرفت کند. آ اس مدعی است که در آلمان، باشگاه های یونیون برلین و همچنین هامبورگ به استخدام این مربی 46 ساله علاقه نشان داده اند. 

به نقل از سایت گل، هامبورک در حال حاضر در رده چهارم بوندس لیگا 2 قرار دارد و گفته می شود فیکس ماگات، نقش کلیدی در این انتقال را ایفا خواهد کرد، چون قرار است به زودی به عنوان مدیر ورزشی هامبورگ معرفی شودد. ماگات در دوران حضور رائول گونزالس در شالکه، سرمربی او بود. همچنین یونیون برلین که در این فصل، اورس فیشر را اخراج کرده و به حای او نناد بیلیتسا را روی نیمکت نشانده، از دیگر مشتریان رائول هستند. 

رائول پس از ترک رئال در سال 2010 به شالکه رفت و 2 سال در این باشگاه گذراند و حتی به یکی از بزرگ ترین ستاره های این باشگاه تبدیل شد. او 40 گل در 97 بازی به ثمر رساند و در سال 2010 نیز قهرمان جام حذفی آلمان شد.

4416