نگاهی به برنامه 5 هفته پایانی لیگ؛ شانس قهرمانی استقلال، بیشتر است؟

نگاهی به برنامه 5 هفته پایانی لیگ؛ شانس قهرمانی استقلال، بیشتر است؟

پايگاه خبری فوتبالی- با توجه به برنامه پنج هفته پایانی لیگ برتر، استقلال روی کاغذ، شانس بیشتری برای قهرمانی، در قیاس با پرسپولیس دارد.

به گزارش فوتبالی، نتایج بازی‌های دیروز باعث تغییری در صدر جدول نشد و در شرایطی که استقلال در تبریز، امتیاز از دست داده بود، پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان متوقف شد تا اختلاف یک امتیازی استقلال و پرسپولیس در صدر جدول حفظ شود.

در شرایطی که 5 هفته تا پایان لیگ باقیمانده، نگاهی به برنامه هفته‌های پایانی نشان می‌دهد که روی کاغذ، استقلال کار راحت‌تری برای قهرمانی در قیاس با رقیب سنتی‌اش دارد.

شاگردان نکونام در 5 هفته پایانی و به ترتیب، با ذوب آهن، فولاد، نساجی، گل گهر و پیکان بازی دارند.

از این 5 بازی، فقط دیدار با نساجی در خارج از تهران برگزار خواهد شد و البته که هنوز معلوم نیست دیدار هفته پیکانی استقلال و پیکان، در کدام شهر و کدام ورزشگاه، برگزار می‌شود.

با توجه به آمار بسیار خوب شاگردان جواد نکونام در بازیه‌ای خانگی – تنها تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی از تیم نکونام امتیاز گرفته‌اند، پرسپولیس و مس رفسنجان بودند – آبی‌ها امیدوارند که بتوانند با گرفتن امتیاز کامل بازی‌های خانگی‌شان، جام را در دستان سیدحسین حسینی ببینند.

پرسپولیس هم در 5 هفته پایانی و به ترتیب، با نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بازی دارد که دو بازی این تیم مقابل نساجی و شمس آذر، خارج از تهران برگزار خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های پایانی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و قهرمانی به کدام یک از دو تیم محبوب پایتخت می‌رسد.

1999