انتشار صورتجلسه برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال در فضای مجازی

انتشار صورتجلسه برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال در فضای مجازی

پایگاه خبری فوتبالی- تصویر صورتجلسه برکناری مدیرعامل استقلال توسط سه عضو هیات مدیره منتشر شده و امضای سه تن از اعضای هیات مدیره در زیر آن موجود است.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پس از  پایان بازی تراکتور و استقلال، خبری جنجالی در خبرگزاری‌ها منتشر شد و آن هم برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال بود. 

گویا سه تن از اعضای هیات مدیره استقلال یعنی مهدی افضلی (ربیس هیات مدیره)، فرشید سمیعی (نایب رییس هیات مدیره) و مهدی حیدرزاده (دیگر عضو هیات مدیره) جلسه‌ای تشکیل داده و طی آن به برکناری خطیر رای می‌دهند. اتفاقی که رییس هیات مدیره باشگاه هم در گفت‌وگو با چند خبرگزاری آن را تایید کرده است. 

هم اکنون، تصویر صورتجلسه مذکور منتشر شده و امضای 3 عضو نامبرده در پای آن موجود است.

محل جلسه هم هلدینگ خلیج فارس بوده است.

نکته جالب توجه در مورد این صورتجلسه آنجاست که جلوی قسمت تاریخ، شماره و پیوست خالی گذاشته شده و هیچ اطلاعاتی در این قسمت‌ها درج نشده است!

برکناری خطیر هنوز با واکتش رسمی رسانه استقلال و هلدینگ خلیج فارس رو به رو نشده و باید دید توضیح آنها در این زمینه چه خواهد بود.

گفتنی است، علی خطیر ساعتی قبل در گفت‌وگو با فوتبالی و چند رسانه دیگر از ماجرای برکناری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت همچنان مثل سابق سر کارش حضور دارد!

7474