طاهری: ساپینتو به خاطر اینکه درخواست او را برای شهادت علیه استقلال نپذیرفتم از من دلخور شد

طاهری: ساپینتو به خاطر اینکه درخواست او را برای شهادت علیه استقلال نپذیرفتم از من دلخور شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو از من خواست علیه استقلال در فیفا شهادت بدهم که به او گفتم هرگز چنین کاری نمی کنم و او از من دلخور شد ولی من گفتم استقلال را دوست دارم.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در مورد صعود تیم کویر مقوا به لیگ دسته اول فوتبال برای فصل آینده اظهار داشت: فوتبال در لیگ برتر به چشم می آید و همه رسانه ها با آن توجه دارند اما در لیگ های پایین‌تر شرایط اینگونه نیست ولی معنایش این نیست که لیگ های دسته اول و دوم بی کیفیت هستند برعکس مسابقات و رقابت در لیگ های پایین‌تر بسیار فشرده‌تر، مهیج‌تر و سخت‌تر است و برای موفقیت دراین لیگ‌ها تلاش و کار مضاعف باید داشته باشید.

مدیر تیم کویر مقوا افزود: در لیگ دسته دوم فوتبال ایران شاهد حضور بازیکنان مستعد ومربیان کاربلدی هستیم که واقعا برای فوتبال کشور زحمت می کشند. در تیم کویرمقوا هم مدیریت باشگاه آقای طباطبایی به واقع مدیری نمونه بود و پرداخت پول بازیکنان به موقع و بدون تاخیر انجام می شد و هم سرمربی خوبی به نام رضا مرتضی زاده داشتیم که مربی بسیار فنی و با دانش است و از سویی دیگر بازیکنان مستعدی هم در کویر مقوا حضور داشتند. روز سه شنبه تا لحظات آخر ممکن بود ما به جای صعود مستقیم به لیگ یک به پلی آف صعود برویم و کارمان سخت تر می شد که با تعویض های خوب سرمربی مستقیم به لیگ یک صعود کردیم.

وی در مورد میزان تفاوت دستمزد بازیکنان لیگ برتری با لیگ دسته دوم گفت: تفاوت بسیار زیاد است. در لیگ دسته دوم بازیکنان خوب ومستعد و توانایی حضور دارند اما رقم دستمزد برخی از آنها به حدود 200 میلیون تومان می رسد و شاید گران ترین بازیکنان لیگ دسته دوم نهایتا دستمزدی در حدود 900 میلیون دریافت کنند که آن هم برای بهترین هاست.

مدیر سابق تیم استقلال در مورد قهرمانی ساپینتو با آپوئل در لیگ قبرس گفت: گاهی با ساپینتو ارتباط دارم و بعد از این که قهرمان لیگ قبرس شد از طریق واتس آپ به رسم ادب بهش تبریک گفتم هرچند او هنوزم از من دلخور است! ساپینتو بعد از جدایی از استقلال ظاهرا طلبی از باشگاه داشت و از من خواست که علیه استقلال در فیفا شهادت بدهم که به او گفتم هرگز چنین کاری نمی کنم و او از من دلخور شد ولی من گفتم استقلال را دوست دارم. با این حال بعد از قهرمانی اش به او تبریک گفتم او البته کمی به خاطر این ماجرا با من سرسنگین بود!

طاهری در مورد وضعیت لیگ برتر این فصل گفت: استقلال و پرسپولیس شانه به شانه هم در حال حرکت هستند و همان فوتبال دو قطبی سابق را شاهدیم فوتبالی که باعث می شد هیجان زیادی هم در فوتبال به وجود بیاید. دلم می خواهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود زیرا بازیکنان این تیم با تمام وجود برای قهرمانی تلاش می کنند. هوادار استقلال تا دقیقه 96 ورزشگاه را ترک نمی کند و می ماند و تشویق می کند تا تیم محبوبش گل بزند و بازیکنان هم گل پیروزی بخش را می زنند این ها همگی قشنگ است. برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی، گفت: جام حذفی با لیگ قابل مقایسه نیست و با یک باخت همه چیز تغییر می کند.

1999