چند خبرگزاری: علی خطیر برکنار شد/ خطیر: هنوز ابلاغیه و صورت جلسه‌ای ندیده‌ام و سرکارم هستم!

چند خبرگزاری: علی خطیر برکنار شد/ خطیر: هنوز ابلاغیه و صورت جلسه‌ای ندیده‌ام و سرکارم هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای چند خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش، خبرگزاری تسنیم به عنوان اولین خبرگزاری از برکناری مدیرعامل استقلال خبر داد و نوشت در جلسه‌ای که امشب بین اعضای هیات مدیره استقلال برگزار شده، افراد حاضر در جلسه شامل مهدی افضلی (ربیس هیات مدیره)، فرشید سمیعی (نایب رییس هیات مدیره) و مهدی حیدرزاده (دیگر عضو هیات مدیره) به برکناری علی خطیر رای می‌دهند و حکم برکناری او را رسما تصویب می‌کنند. ضمنا در پایان جلسه، فرشید سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب و معرفی می‌شود.

دقایقی پس از انتشار این خبر، تعداد زیادی از خبرگزاری‌های دیگر همچون فارس، ایسنا، ایرنا و...نیز خبر مذکور را با مضامین مشترک منتشر کردند و از برکناری خطیر خبر دادند. 

ضمنا مهدی افضلی، رییس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، برکناری خطیر را تایید کرد و گفت وی از این پس هیچگونه سمتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت.

این‌ها همه درحالی اتفاق افتاده که رسانه رسمی باشگاه استقلال هیچگونه واکنشی به این خبر نشان نداده است. ضمنا رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس هم به عنوان مالک جدید استقلال، تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن مدیرعامل این تیم منتشر نکرده است.

فوتبالی پس از چندین تماس ناموفق با علی خطیر ثانیه هایی پیش موفق به گفت و گو با او شد و خطیر به فوتبالی گفت: هنوز ابلاغیه و صورت جلسه ای ندیده ام و به عنوان مدیرعامل، سرکارم هستم.

او توضیح بیشتری نداد و باید دید رسانه رسمی باشگاه استقلال در این باره چه واکنشی خواهد داشت. 

7474