تکذیب خبر مذاکره چلسی با سرمربی اسپورتینگ لیسبون

تکذیب خبر مذاکره چلسی با سرمربی اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- صبح امروز خبری مبنی بر مذاکره پنهانی بین مسئولان چلسی و روبن آموریم در هفته گذشته از پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی منتشر شد اما پس از آن چندیت خبرنگار معتبر و نزدیک به چلسی این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل و عدم کسب نتایج مورد قبول هواداران چلسی توسط مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم، شایعات پیرامون خروج این سرمربی آرژانتینی و صحبت مسئولان چلسی با گزینه‌های موجود وجود دارد.

صبح امروز از پرتغال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه روز ۲۲ آپریل روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ لیسبون از پرتغال به لندن آمده که هزینه این سفر توسط چلسی پرداخت شده است. همچنین گفته شد آموریم با بعضی از اعضای هیئت مدیره چلسی برای هدایت این تیم در فصل آینده صحبت کرده است و سرمربی فعلی آنها یعنی مائوریسیو پوچتینو قطعا در پایان فصل نیمکت آبی‌ها را ترک خواهد کرد.

ساعاتی بعد خبرنگاران معتبر و نزدیک به چلسی به این خبر واکنش نشان دادند و ابتدا فابریزیو رومانو خبرنگار معروف ایتالیایی گفت که باشگاه چلسی هنوز برای آینده پوچتینو تصمیمی نگرفته و آنها در پایان فصل وضعیت او را بررسی خواهند کرد.

همچنین مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی اعلام کرد این باشگاه لندنی قاطعانه اعلام کرده است هزینه پرواز سرمربی پرتغالی برای جلسه هفته گذشته در لندن را پرداخت نکرده و هیچ مذاکره‌ای با او انجام نداده است.

۱۴۲۸