استقلال- تراکتور؛ میدانی برای مردان شماره 2

استقلال- تراکتور؛ میدانی برای مردان شماره 2

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان دوم و دروازه‌بان دوم استقلال کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم در بازی حساس با تراکتور در تبریز هستند.

به گزارش فوتبالی، نیم‌فصل دوم این لیگ نیم‌فصل شانس دروازه‌بان دوم‌ها و دروازه‌بان‌های جوان بوده است. شماره یک‌های تیم‌ها یکی پس از دیگری به دلایل مختلف بازی‌های مهم را از دست می‌دهند و این شماره 2‌ها هستند که مهم می‌شوند. 

در میان تیم‌های بالای جدولی تنها استقلال بود که از غیبت شماره یک خود در امان مانده بود. مصدومیت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند، استقلال را از یک برگ برنده درون دروازه بهره‎‌مند کرده بود. اگرچه دروازه‌بان دوم‌های این تیم عملکردی بهتر حتی از همتایان ملی‌پوش خود داشتند. با این حال حضور کاپیتان آبی‌ها درون دروازه برای آن‌ها یک وزنه روحی و فنی به حساب می‌آمد. حالا در حساس‌ترین هفته و در حساس‌ترین بازی این وزنه غایب خواهد بود تا آبی‌ها با استرس بالا پای به بازی با تراکتور بگذارند. در این میان علاوه برخالدآبادی که وظیفه سنگینی برعهده دارد این وظیفه سنگین برعهده مدافعان استقلال هم خواهد بود.

آنها در غیاب دروازه‌بان همیشگی‌شان، هم باید اعتماد به نفس تیم را بالا نگه دارند و هم دروازه این تیم را بسته. علاوه بر مرد شماره دوی دروازه مرد شماره دوی داخل میدان هم وظیفه بیشتری دارد و او کسی نیست جز روزبه چشمی.

 کاپیتان دوم استقلال در این بازی باید وظیفه چندین برابری داشته باشد و روحیه مضاعفی برای خالدآبادی باشد. به همه این موارد جو ورزشگاه تبریز را هم باید اضافه کرد که کار این تیم و کاپیتانش را بسیار سخت‌تر خواهد کرد.

 البته کاپیتان باتجربه آبی‌ها با این بازی‌ها وجوها غریبه نیست و آنقدر تجربه پیدا کرده که بتواند تیمش را به سلامت از این بازی سخت عبور دهد. چشمی در میان بازیکنان داخل میدان بیشترین زمان حضور را داشته و یار اصلی نکونام در تمام بازی‌ها بوده است.

4326