تمجید اسطوره فرانسوی از ستاره رئال مادرید

تمجید اسطوره فرانسوی از ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل دسایی اسطوره فرانسوی و قهرمان سابق جام جهانی به آینده اورلین شوامنی در رئال مادرید خوشبین است. 

به گزارش فوتبالی، اورلین شوامنی یکی از مهره های کلیدی رئال مادرید در این فصل بوده. کارلو آنچلوتی با مصدومان زیادی از جمله ادر میلیتائو، داوید آلابا و تیبو کورتوا دست و پنجه نرم می کند و این مسئله باعث شده تا شوامنی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است، در پست دفاع وسط به کار گرفته شود و اتفاقاً عملکرد قابل قبولی نیز ارائه داده است. 

دسایی در مصاحبه ای با OKDiario گفت: "شوامنی یک هافبک مرکزی است و به عنوان یک هافبک مرکزی بزرگ شده. من خودم به عنوان یک مدافع رشد کردم و واقعاً از نحوه کار آنچلوتی با بازیکنانش حیرت زده شده ام. او در بازی با سوسیداد به ناچو و میلیتائو در اختیار داشت، دو بازیکنی که پست تخصصی‌شان، دفاع وسط است، اما همچنان به شوامنی اعتماد کرد. شوامنی دیگر به خاطر مصدومیت بازیکن دیگر در پست دفاع وسط به کار گرفته نمی شود، بلکه به خاطر اعتماد آنچلوتی به او در این پست بازی می کند. او واقعاً مرد بزرگی است و حاضر است برای تیمش، هرنوع فداکاری انجام دهد. در تیم ملی فرانسه او به پست اصلی اش بازخواهد گشت."

4416