رم به دنبال ستاره 30 ساله بنفیکا در تابستان امسال

رم به دنبال ستاره 30 ساله بنفیکا در تابستان امسال

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت جدایی روملو لوکاکو در پنجره نقل و انتقالات پیش رو، مدیران باشگاه آ اس رم تصمیم دارند برای تابستان امسال یک مهاجم به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، روملو لوکاکو پس از گذراندن یک دوران یک فصله قرضی در اینتر، به صورت قرضی به آ اس رم پیوست تا فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای او آغاز شود. او توانست در رم و زیر نظر مورینیو و ده روسی توانست به روزهای خوب خودش بازگردد. زوج او و دیبالا درک متقابل بالایی از بازی همدیگر دارند.

هواداران و مدیران باشگاه رم امیدوار هستند تا این مهاجم 30 ساله بلژیکی در پایان فصل قراردادش را با رم دائمی کند و حداقل یک فصل دیگر در جمع گرگ‌های پایتخت بماند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن نیز تمایل دارد تا در این تیم بماند و این علاقه دوطرفه‌ است؛ اما چیزی که تا به حال مانع شده تا این قرارداد منعقد نشود، انتظارات مالی باشگاه چلسی برای فروش لوکاکو است.

اما اگر مدیران رم نتوانند لوکاکو را به خدمت بگیرند، به فکر جذب مهاجم دیگری خواهند بود. به گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت، جانلوکا اسکاماکا در کنار روملو لوکاکو گزینه اصلی رم برای تقویت خط حمله است؛ اما سران باشگاه ایتالیایی یک گزینه دیگر را هم زیر نظر دارند.

رافا سیلوا، مهاجم پرتغالی باشگاه بنفیکا که توانایی بازی در چند پست را دارد، یکی از بازیکنانی است که رم زیر نظر گرفته است. قرارداد او در تابستان امسال با بنفیکا به پایان می‌رسد و می‌تواند با قراردادی آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

1428