ترکیب النصر مقابل الخلیج با حضور رونالدو

ترکیب النصر مقابل الخلیج با حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الخلیج به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی در خط حمله تیم النصر عربستان حضور دارد و به ترکیب تیم خود برگشته است. در حقیقت رونالدو به خاطر محرومیت بازی النصر مقابل الفیحا را از دست داده بود اما حالا دوباره به ترکیب تیمش برگشته است و آن محرومیت را پشت سر گذاشته است.

رونالدو در این بازی در خط حمله النصر در کنار عبدالحمن غریب قرار گرفته است. قهرمان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان الهلال است. البته این قهرمانی هنوز قطعی نشده است اما الهلال فاصله زیادی تا این قهرمانی ندارد و النصر صرفا به دنبال پیروزی در این بازی ها است تا فاصله اش با الهلال بیشتر نشود/

گفتنی است که تیم النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. همچنین تیم النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 5 بازی اخیر خود بصورت متوالی پیروز میدان بوده است.

ترکیب النصر

اوسپینا، لاپورت، فتیل، العمری، الکس تلس، سلطان الغنام، بروزوویچ، مونتیرو، الخیبری، غریب، رونالدو

1471