فکر می‌کردم با رونالدو قهرمان لیگ برتر انگلیس می‌شویم

فکر می‌کردم با رونالدو قهرمان لیگ برتر انگلیس می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی - خوان ماتا بازیکن سابق منچستر یونایتد درباره دوره دوم حضور کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 بود که از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شد و به این ترتیب یک انتقال شگفت انگیز را رقم زد. در آن زمان شیاطین سرخ امید زیادی داشتند تا دوباره برای اولین بار پس از رفتن فرگوسن بتوانند قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

خوان ماتا که بین سال های 2014 تا 2022 بازیکن منچستر یونایتد بود، به تازگی در گفت و گو با FourFourTwo درباره بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد در سال 2021 گفته است:" رونالدو سطح بالایی داشت و به این شکل بود که بقیه تیم را هم با خودش بالا می کشید. با آمدن او به منچستریونایتد فکر می کردم دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس می شویم. در آن زمان به رونالدو نزدیک بودم. او یک فرد صمیمی است. نظرم درباره رونالدو این بود که در دقایق پایانی باید توپ را به او برسانیم چرا که او می تواند نتیجه را عوض کند."

گفتنی است که در زمان بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد، در فصل 2021/22 خوان ماتا فقط 9 بار در لیگ برتر انگلیس در ترکیب منچستر یونایتد قرار گرفت. در آن زمان اوله گونار سولشر سرمربی منچستر یونایتد بود.

1471