ستاره سابق بارسلونا: مسی کاپیتان خوبی نبود!

ستاره سابق بارسلونا: مسی کاپیتان خوبی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ هافبک کروات سابق بارسلونا ادعا کرد لیونل مسی کاپیتان بسیار خوبی در زمان حضورش در بلوگرانا نبود.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ در بین سال های 2014 تا 2020 با لیونل مسی در بارسلونا هم تیمی بود که توانست به 3 گانه سال 2015 نیز دست پیدا کند. پس از خروج آندرس اینیستا در سال 2018، لیونل مسی برای 3 فصل تا سال 2021، کاپیتان بارسلونا بود و توانست تیمش را به قهرمانی لالیگا در سال 2019 برساند. 

به نقل از سایت گل، اما ایوان راکیتیچ معتقد است که مسی کاپیتان خوبی نبود و در این باره به آ اس گفت: "مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر خودش می خواست، حتی می توانست بهترین مدافع چپ تاریخ نیز بشود. مسی هرکاری که بخواهد می تواند انجام بود. اگرچه او بعضی وقت ها کاپیتان خیلی خوبی نبود و توصیه های مناسبی به ما نمی کرد، شاید این به خاطر آن است که او بسیار خاص و متفاوت است."

ایوان راکیتیچ و لیونل مسی در سال 2021 از بارسلونا جدا شدند. لیونل مسی به پاریسن ژرمن پیوست و حالا در اینتر میامی توپ می زند. راکیتیچ نیز بعد از ترک نیوکمپ به باشگاه سابقش، سویا رفت و سپس به یکی از بازیکنانی تبدیل شد که به لیگ عربستان رفت و حالا در تیم الشباب بازی می کند.

4416