لحظه‌ای که آنچلوتی پس از گل دوم رئال مادرید همه را به آرامش دعوت کرد (عکس)

لحظه‌ای که آنچلوتی پس از گل دوم رئال مادرید همه را به آرامش دعوت کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به شکلی دیدنی موفق شد بایرن مونیخ را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست بدهد و راهی فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در حالی که تا دقیقه 87 بازی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر عقب بود و در آستانه حذف شدن بود، در دقایق 88 و 91 موفق شد دو گل توسط خوسلو ماتو به ثمر برساند و با کامبک زدن مقابل بایرن مونیخ، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که یک شخصیت آرام دارد. پس از گل دوم رئال مادرید با حرکات دست همه را دعوت به آرامش کرد. آنچلوتی اگر در این فصل با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، برای پنجمین بار خواهد بود که قهرمانی در این رقابت ها را تجربه می کند. او پر افتخار ترین سرمربی تاریخ در این رقابت ها است.

رئال مادرید شنبه دوازدهم خرداد ماه قرار است که در ورزشگاه ومبلی به مصاف بروسیا دورتموند برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و در نهایت رئال مادرید چه نتیجه ای را به دست می آورد. مادریدی ها می خواهند برای پانزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان این بازی ها شوند.

1470