عکس یادگاری بازیکنان رئال مادرید پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

عکس یادگاری بازیکنان رئال مادرید پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید حالا به سمت و سوی پانزدهمین قهرمانی تاریخ خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حرکت می کند و باید دید که در فینال ومبلی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در یک شب خاص دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد مقابل بایرن مونیخ کامبک بزند و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست بدهد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. در این بازی هر دو گل رئال مادرید را خوسلو ماتو به ثمر رساند.

بازیکنان رئال مادرید پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جشن صعود گرفتند. حالا تیم کارلو آنچلوتی در شهر لندن باید با بروسیا دورتموند روبرو شود.

بازیکنان رئال مادرید با پیراهن هایی که شماره 15 روی آن درج بسته بود و روی آن ها نوشته شده بود پیش به سوی پانزدهمی، جشن صعود گرفتند و عکس یادگاری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گرفتند.

رئال مادرید در سال 2022 بود که چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و حالا در سال 2024 تنها یک قدم تا پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

رئال مادرید تا دقیقه 87 بازی خود مقابل بایرن مونیخ، تیم حذف شده بود اما ظرف سه دقیقه دو گل به ثمر رساند و به فینال رسید.

1470