نارضایتی برخی از اعضای هیأت مدیره بارسلونا از ابقای ژاوی

نارضایتی برخی از اعضای هیأت مدیره بارسلونا از ابقای ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد خبر ابقای ژاوی در بارسلونا برای برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه خوشحال کننده نبوده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر اسکای برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از ماندن ژاوی خشنود نیستند و لاپورتا را به دلیل اصرار فراوان او بر روی این موضوع مقصر می دانند. این افراد در نظر داشتند برای تغییر فضای تیم و با کناره‌گیری ژاوی ، یک مربی غیر اسپانیایی و غیر مرتبط به باشگاه را استخدام کنند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. به گفته اسکای در این رابطه قرار است خوان لاپورتا با اعضای هیئت مدیره برای متقاعد کردن آنها دیدار کند و آنها را در جریان ریز توافق صورت گرفته با ژاوی قرار دهد.

خوان لاپورتا به ژاوی گفته که در تابستان احتمالا وضعیت سختی در انتظار آبی و اناری ها است و امکان خرید بازیکن بزرگی وجود ندارد و اگر بتوان خریدی برای باشگاه انجام داد این مربی باید به بازیکنان متوسط اکتفا کند.‌ علت مخالفت برخی از اعضای هیأت مدیره تیم این است که آنها خواستار تغییر در نگرش ژاوی روی نیمکت هستند. این افراد معتقدند کارت قرمز های بیش از حد او باعث تاثیر منفی روی عملکرد بازیکنان می‌شود.

از سوی دیگر گفته شده قرارداد رافا مارکز مربی تیم دوم بارسلونا در پایان فصل با این تیم به پایان می‌رسد و باشگاه قصد دارد که به او پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر بدهد تا او همچنان به پیشرفت و تجربه اندوزی خود ادامه دهد و روزی بتواند جانشین ژاوی شود.


۱۰۰۹