عکس؛ وقتی امباپه و فالکائو خط حمله موناکو را تشکیل می‌دادند

عکس؛ وقتی امباپه و فالکائو خط حمله موناکو را تشکیل می‌دادند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی حال حاضر پاری سن ژرمن پیش از آن که به پی اس جی بپیوندد بازیکن تیم موناکوی فرانسه بوده است.

به گزارش فوتبالی ، به طور کلی امباپه محصول آکادمی باشگاه موناکو به حساب می آید. در حقیقت کیلیان امباپه بین سال های 2013 تا 2018 در تیم موناکو حضور داشته است. او ابتدا در آکادمی موناکو بازی می کرده است و سپس به تیم اصلی این باشگاه منتقل شده است و استعداد های ویژه و درخشان خودش را به نمایش در آورده است.

رادامال فالکائو بین سال های 2013 تا 2019 بازیکن موناکو بود و در آن زمان با کیلیان امباپه هم‌تیمی بود. البته او در آن زمان در مقاطعی به عنوان بازیکن قرضی به منچستریونایتد و چلسی هم رفت.

اوج کار کیلیان امباپه و رادامل فالکائو در موناکو به فصل 2016/17 بر می گردد. در آن زمان موناکو توانست راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. البته در آن مرحله مقابل یوونتوس شکست خورد و در نهایت یووه راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

کیلیان امباپه در حال حاضر در آخرین فصل حضورش در پی اس جی قرار دارد. او از سال 2017 در پاری سن ژرمن توپ می زند و به نظر می رسد که در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد.

1470