حمایت تمام قد الخلیفی از سرمربی پاریسن ژرمن

حمایت تمام قد الخلیفی از سرمربی پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریسن ژرمن، علیرغم حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به حمایت از لوئیز انریکه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پی اس جی و بروسیا دورتموند در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شد که در آن، باز هم دورتموند با حساب یک بر صفر به پیروزی رسید تا اولین فینالیست فصل 2023-24 لیگ قهرمانان لقب بگیرد. 

پی اس جی در هر دو دیدار رفت و برگشت، 44 موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما در رسیدن به گلزنی ناکام بود که این مسئله باعث شده تا بسیاری از کارشناسان، تاکتیک های لوئیز انریکه را زیر سوال ببرند. وقتی از الخلیفی سوال پرسیده شد که آیا این سرمربی اسپانیایی، در فصل آینده هم سرمربی پی اس جی خواهد بود، در جواب گفت: "صادقانه، این چه سوالی است؟ واقعاً شما از فوتبال چیزی می فهمید؟ ما در حال ساختن یک پروژه بلند مدت با جوان ترین تیم در اروپا هستیم. آینده بسیار درخشان است. ما به مسیر خود ادامه می دهیم."

"ما بابت نتیجه بسیار ناراحت هستیم. فکر می گنم شایسته نتیجه بهتری بودیم. در مجموع، 4 بار در این بازی و 2 بار در بازی رفت، توپ را به تریک دروازه زدیم. حقیقتاً بدشانس بودیم."

4416