تعریف و تمجید اسطوره یوونتوس از ستاره این فصل رئال مادرید

تعریف و تمجید اسطوره یوونتوس از ستاره این فصل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- الکس دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در آخرین مصاحبه خود به تعریف و تمجید از جود بلینگهام، ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال، جود بلینگهام جوان است که توانسته در نخستین فصل حضورش در رئال مادرید تفاوت‌ها را رقم بزند. عملکرد درخشان این بازیکن با پیراهن رئال مادرید باعث شد تا افراد زیادی دست به تعریف و تمجید از کیفیت و سطح بالای او بزنند؛ چرا که درخشش با این سن‌وسال در تیم بزرگی مثل رئال مادرید اصلا کار ساده‌ای نیست.

او این هفته در دقایق پایانی گل پیروزی‌بخش رئال مادرید را مقابل بارسلونا به ثمر رساند تا یک برد شیرین دیگر به حساب کهکشانی‌ها واریز شود. این گل باعث شد تا قهرمانی رئال مادرید در لالیگای این فصل حدودا قطعی شود و شاگردان کارلتو با خیالی آسوده تنها به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ فکر کنند.

الکس دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در آخرین مصاحبه خود از ذهنیت جود بلینگهام تعریف کرد و در خصوص این بازیکن انگلیسی گفت: «بهترین ویژگی در مورد بلینگهام، علاوه بر کیفیت بالای جسمانی و فنی و توانایی گلزنی، شخصیت و ذهنیت او است که توانسته در باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید بدرخشد. بازی کردن با این ذهنیت فوق‌العاده و تحت تاثیر شرایط قرار نگرفتن، قابل تحسین است.»

دل پیرو در ادامه اضافه کرد: «کارلتو نیز یک شخص باهوش است. او به خوبی با کادر فنی خود و بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند و یک محیط دلپذیر می‌سازد.»

1428