آخرین خبر درباره همکاری تراکتور با گل‌محمدی؛ تبریزی‌ها و خود یحیی به دنبال مجوز کار

آخرین خبر درباره همکاری تراکتور با گل‌محمدی؛ تبریزی‌ها و خود یحیی به دنبال مجوز کار

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس، چقدر برای هدایت تراکتور، شانس دارد؟

به گزارش فوتبالی، چند روزی می‌شود که نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی جانشینی پاکو خمز به گوش می‌رسد و یک روز او به نیمکت تراکتور نزدیک می‌شود و روز دیگر، قرار به سفر او به تبریز نیست!

در میان انواع و اقسام خبرهای متناقض درباره یحیی و تراکتور، این خبر، درست بود که تراکتوری‌ها در تلاش برای حل مشکل مربوط به فعالیت سرمربی سابق پرسپولیس در لیگ برتر هستند و محمدرضا زنوزی، با چهره‌های بانفوذ استان آذربایجان شرقی هم صحبت کرده تا با کمک آنها، یحیی را مسافر تبریز کند.

امروز هم رسانه باشگاه تراکتور در خبر انتخاب حمید مطهری به عنوان مسئول فنی این تیم، از او به عنوان دستیار اول سرمربی جدید این تیم نام برده و با توجه به سابقه همکاری چندین‌ساله مطهری با یحیی، به نظر می‌رسد که گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور است.

یحیی امروز در مصاحبه‌ای که با یک سایت خبری داشته، به این موضوع اشاره کرده که به دلیل مشکلات شخصی، از باشگاه تراکتور زمان خواسته تا به مشکلاتش رسیدگی کند.

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که مجوز فعالیت یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر، چه زمانی صادر خواهد شد.

1984