خرید صربستانی تراکتور در مسیر خارجی‌های به درد نخور؟

خرید صربستانی تراکتور در مسیر خارجی‌های به درد نخور؟

پایگاه خبری فوتبالی - جدیدترین خرید خارجی تراکتور حتی یک نود دقیقه کامل برای تیمش بازی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، میلوش دلتیچ جدیدترین خرید خارجی تراکتوری‌هاست که در پنجره زمستانی با جدایی از تیم وولوس یونان راهی تبریز شد تا مشکلات این تیم در پست‌های هجومی و علی‌الخصوص پست وینگر را حل کند اما به نظر، او را هم باید در زمره خریدهای خارجی ناموفق پرشورها در دوران زمامداری پاکو خمز جای داد.

در واقع خارجی‌های موفق تراکتور یعنی ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین خریدهای قربان بردیف در ابتدای فصل گذشته برای این تیم بودند و شاید یکی از نکات تاریک کارنامه پاکو خمز در تبریز، خرید بازیکنانی خارجی برای این تیم بوده که چندان به درد تراکتور نخورده‌اند.

البته باید اشاره داشت که خایمه گومز و آلوارو خیمنز دو بازیکن اسپانیایی بودند که با نظر مستقیم خمز جذب شدند ولی گویا دلتیچ پس از اینکه به سرمربی اسپانیایی معرفی شده و پس از مشاهده بازی‌های وی توسط خمز راهی تراکتور شده است. 

نکته جالب درباره وینگر صربستانی اینکه وی هنوز یک نود دقیقه کامل برای تیمش بازی نکرده است. دله در ۹ بازی که امکان حضور در ترکیب تی‌تی‌ها را داشته، دو بار به صورت کامل نیمکت‌نشین بوده و در ۷ دیدار بعدی ۳۸۶ دقیقه بازی کرده و جز یک گل زیبا توسط وی که در جریان برتری پر گل قرمزها برابر هوادار به ثمر رسید، چیزی از وی ندیده‌ایم.

باید منتظر ماند و دید این وینگر ۳۰ ساله صربستانی خواهد توانست در ادامه بازی‌های تراکتور در فصل جاری خودی نشان دهد یا باید در پایان فصل دلتیچ را هم در زمره بازیکنان خارجی به دردنخور به حساب آورد؟

1997