پیش‌بازی گل‌گهر - شمس‌آذر؛ اوزونیدیس پنج بازی بدون رنگ برد!

پیش‌بازی گل‌گهر - شمس‌آذر؛ اوزونیدیس پنج بازی بدون رنگ برد!

پایگاه خبری فوتبالی - گل گهر در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب برد نشده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در اولین بازی این هفته، گل گهر در سیرجان میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در قزوین با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم سیرجانی در شرایطی باید پای به میدان مسابقه بگذارد که شاگردان مارینوس اوزونیدیس در پنج دیدار اخیر لیگ برتری خود نتوانسته‌اند به بردی دست یابند و از ۱۵ امتیاز ممکن فقط دو امتیاز کسب کرده‌اند. اتفاقی که باعث دور شدن گل گهر از کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر شده تا این تیم این فصل هم نتواند به رویای چند ساله خود نزدیک باشد.

در سمت مقابل شمس آذر از آغاز سال جدید موفق به دشت امتیازات خوبی شده و در چهار بازی اخیر خود، سه برد به دست آورده و فقط مقابل استقلال بازنده بوده است. شاگردان سعید دقیقی در این مدت موفق به کسب پیروزی برابر ذوب آهن، فولاد و پیکان شده اند و باید دید مقابل گل گهر چه نمایشی ارائه خواهند کرد.

اما رتبه جدولی دو تیم هم به حساسیت های این بازی خواهد افزود چرا که گل گهر با یک امتیاز بیشتر نسبت به میهمان فردای خود در رده ششم جدول حضور دارد و تیم قزوینی می تواند در صورت کسب سه امتیاز، جایگاه این تیم را تصاحب کند.

دو تیم بازیکنان آماده ای هم در ترکیب خود دارند که باید دید فردا چه عملکردی خواهند داشت. در تیم میزبان، سعید سحرخیزان در هفته های اخیر نشان داده موتور گلزنی‌اش روشن شده و در شمس آذر هم پوریا سرآبادانی برای قزوینی ها خوب گل می‌زند. سحرخیزان با هفت گل زده و سرآبادانی با هشت گل زده جزو مهاجمان برتر لیگ هستند و باید دید فردا می‌توانند به شمار گل های خود بیفزایند یا نه.

نتیجه بازی گذشته: گل گهر در رفسنجان مقابل مس به تساوی یک بر یک رسید و شمس آذر در قزوین با نتیجه دو بر یک از سد پیکان گذشت.

وضعیت در جدول: گل گهر با ۳۵ امتیاز ششم است و شمس آذر با ۳۴ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

گل گهر سیرجان - شمس آذر قزوین

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

1997