انتقاد گری نویل از شایعات برکناری پوچتینو از سرمربیگری چلسی

انتقاد گری نویل از شایعات برکناری پوچتینو از سرمربیگری چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل کارشناس فوتبال انگلیس نسبت به اخراج پوچتینو از چلسی به مدیران این تیم هشدار داد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد تیره و تار شدن روابط مدیران باشگاه چلسی و مائوریسیو پوچتینو به گوش می رسد و این احتمال وجود دارد که سرمربی آرژانتینی در پایان فصل جمع آبی های لندن را ترک کند.

در همین رابطه گری نویل کاپیتان پیشین باشگاه منچستریونایتد که اکنون به عنوان کارشناس تلویزیونی شبکه اسکای فعالیت می کند گفت: " به نظر من اخراج پوچتینو یک محض دیوانگی خواهد بود. حدود یک ماه پیش صحبت هایی در مورد تحت فشار بودن پوچتینو وجود داشت اما فکر می‌کنم تغییر یک مربی که کیفیت کار او با این نوع بازیکنان مشهور است یک مورد عجیب است. من تصور می کنم مطمئن بودن یک مربی از ثبات در یک پنجره نقل و انتقالات دیگر بسیار مهم تر از این است که مربی دیگری وارد شود و کار عجیبی را انجام دهد زیرا این موضوع یک ریسک کامل است."

نویل در ادامه با انتقاد از شایعات برکناری پوچتینو گفت: "پوچتینو یک مربی اثبات شده است و به نظر من یکی از مربیان بزرگ لیگ برتر در پنج تا هفت سال اخیر بوده است. پوچتینو در این فصل لحظات پرفراز و نشیبی داشته است اما بازی مقابل تاتنهام و پیروزی در این دیدار اتفاق خوبی بود و روحیه خوبی را به تیم تزریق کرد."

۱۰۰۹