حمایت هم‌تیمی تراکتوری از یحیی: از بهترین گزینه‌هاست

حمایت هم‌تیمی تراکتوری از یحیی: از بهترین گزینه‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی - یونس باهنر، هم‌تیمی سابق گل‌محمدی در پرسپولیس، این سرمربی را گزینه خوبی برای تراکتور می‌داند.

به گزارش فوتبالی، یونس باهنر بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس است که سابقه هشت فصل بازی برای تی‌تی‌ها را در کارنامه دارد و از پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود. باهنر که سرپرست مس سونگون هم هست، در گفت‌وگوی امروز خود با خبرنگاران در حاشیه تمرین مس درباره شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در نیمکت تراکتور صحبت کرده و هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس را گزینه خوبی برای نیمکت تیم تبریزی می‌داند.

باهنر در پاسخ به احتمال سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، چنین نظری دارد: «آقای گل‌محمدی زمان خودش بازیکن باهوشی بود  و زمان سرمربیگری هم نشان داده از مربیان خوب ایرانی است. نمی‌دانم تفکرات مالک و مدیران باشگاه تراکتور چیست ولی اگر نظرشان گزینه‌های ایرانی است، ایشان یکی از مربیان خوب کشورمان هستند. در ضمن گزینه‌های دیگر ایرانی هم هستند که می‌توانند گزینه خوبی باشند.»

باهنر همچنین مدعی است در برهه کنونی انتخاب سرمربی ایرانی به نفع تراکتوری‌هاست: «در این برهه زمانی فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر از خارجی به درد می‌خورد و تا خارجی بیاید، این هفته‌ها هم تمام شده و نمی‌توانند نتایج بهتری بگیرند و بحث شناخت هم هست. برای فصل بعد نمی‌دانم ولی در این برهه مربیان ایرانی بهتر هستند.»

1997