هدف بزرگ مالک جدید استقلال: قهرمانی در آسیا

هدف بزرگ مالک جدید استقلال: قهرمانی در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مدیران پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید باشگاه استقلال، اظهار نظر جالبی داشته و مدعی شده هدف آن‌ها کسب ستاره سوم قهرمانی آسیا با استقلال است.

به گزارش فوتبالی، مهدی سالم، سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس، در مصاحبه جدیدی که پس از خرید سهام عمده استقلال توسط پتروشیمی خلیج فارس داشته، گفته که هدف آن‌ها از تیم‌داری در فوتبال و در استقلال رسیدن به بهترین‌ها و کسب قهرمانی آسیاست. سالم برای این صحبت‌های خود قهرمانی تیم بسکتبال بندر امام در آسیا را هم مثال آورده است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس در رابطه با امیدواری هواداران استقلالی و رسیدن به ستاره سوم آسیایی چنین گفت: «نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتماً آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند.»

سالم در رابطه با دشواری رقابت در مسابقات آسیایی و حریفان قدری همانند الهلال هم عنوان داشت که آن‌ها به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی‌دهند: «البته دیدیم که الهلال توسط العینی که کمتر خرج کرده، حذف شد. بااینحال این‌ها بحث‌های فنی فوتبال است. اصل ماجرا و اولین گام این بود که کاری کنیم تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود. خداراشکر این اتفاق افتاد. در گام‌های بعدی هم اعضای باشگاه باید کمک کنند. ما هم کمک می‌کنیم. ما به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی‌دهیم.»

1997