حاشیه‌ای که ویرا و میثاقی درست کردند؛ ستاره‌های سپاهان زیر ذره‌بین!

حاشیه‌ای که ویرا و میثاقی درست کردند؛ ستاره‌های سپاهان زیر ذره‌بین!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه سرمربی پرسپولیس در برنامه فوتبال باعث ایجاد یک حاشیه عجیب در فضای هواداری شده است.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و به سوالات مختلف محمد حسین میثاقی درباره پرسپولیس پاسخ داد. یکی از جالب‌ترین سوالاتی که میثاقی از اوسمار پرسید این بود که سرمربی پرسپولیس به کدام بازیکنانی که در تیمی غیر از پرسپولیس بازی می‌کنند علاقه دارد.

ویرا البته سعی کرد خیلی محتاطانه در این باره صبحت کند. چون اظهار نظر درباره بازیکنان تیم‌های دیگر چندان حرفه‌ای نیست. اما ویرا از 4 بازیکن نام برد. مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال، رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو 4 بازیکنی بودند که ویرا گفت به بازیِ آنها علاقه دارد.

اظهار نظر ویرا درباره این نفرات باعث شد این تصور ایجاد شود که او دوست دارد این 4 بازیکن به پرسپولیس بیایند! حتی خیلی از رسانه‌ها این بخش از مصاحبه ویرا را با تیتر لیست غیر رسمی پرسپولیس برای فصل آینده منتشر کردند. از همان لحظه که ویرا این جملات را گفت می‌شد حدس زد که ممکن است حاشیه‌ساز شود.

بازی بعدی پرسپولیس که مربوط به هفته بیست و پنجم لیگ برتر است روز چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران و مقابل سپاهان برگزار خواهد شد. یعنی مقابل تیمی که اوسمار ویرا گفته است به 3 بازیکن موثر و خوب این تیم علاقه دارد! این اتفاق باعث شده در فضای مجازی و در میان هواداران دو تیم یک درگیری بزرگ به وجود بیاید.

طرفداران سپاهان معتقدند این حرف‌های ویرا ممکن است روی بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد. به خصوص که هر 3 نفر قبلا سابقه بازی در پرسپولیس را هم داشته‌اند. نکته جالب این است که یک روز قبل از برنامه فوتبال برتر، سپاهان در بندر انزلی موفق شد ملوان را شکست بدهد. اما در آن بازی رامین رضاییان اخطار گرفت و خیلی از رسانه‌ها مدعی شدند او 4 اخطاره شده و بازی با پرسپولیس را از دست داده است!

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، برخی کاربران به ویژه آنها که طرفدار استقلال هستند این نظریه را مطرح کردند که رضاییان عمدا کارت زرد گرفته است تا در بازی حساس پرسپولیس و سپاهان، در مقابل تیم سابقش بازی نکند! البته کمی بعد روشن شد که رضاییان 3 اخطاره است و مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارد.

اما نکته این است که در این فضا برخی بازیکنان به صورت پیش‌فرض در مظان اتهام هستند. اما اظهار نظرهایی شبیه به آنچه ویرا در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر انجام داد اوضاع را بدتر هم می‌کند. البته که بعید است ویرا نظر سوئی در این ماجرا داشته است اما سوال عجیب میثاقی و پاسخ نه چندان سنجیده ویرا حاشیه‌های بزرگی را در فاصله یک هفته تا بازی بزرگ پرسپولیس و سپاهان ایجاد کرده است.

1359