الهامی برابر پرسپولیس در لیگ برتر؛ در حال ترمیم

الهامی برابر پرسپولیس در لیگ برتر؛ در حال ترمیم

پایگاه خبری فوتبالی - هشتمین رویارویی لیگ برتری ساکت الهامی با پرسپولیس، این هفته در قائمشهر برگزار می‌شود و او با نساجی برای چهارمین بار با این حریف دیدار می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، مرور کارنامه الهامی برابر پرسپولیس، یک ترمیم نسبی را نشان می‌دهد: 5 باخت در 5 رویارویی لیگ برتری ابتدایی و بدون باخت در 2 تای آخر. او یک بار هم در جام حذفی با پرسپولیس مصاف داشته که درنهایت با برد 3 یک قرمزها برابر هوادار در نیمه‌نهایی، همراه بود.

* باخت پشت باخت

استارت زندگی ساکت الهامی به عنوان سرمربی برابر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ 19 با حضور روی نیمکت تراکتور خورد. او در هر 5 مصاف ابتدایی‌اش با قرمزها، شکست خورد و حتی در 2 تای ابتدایی موفق به زدن گل هم نشد. از این 5 بازی، 3 تا با نساجی بود، یکی با تراکتور و یکی هم با هوادار.

* نقطه عطف

یک اشتباه داوری، نقطه عطف کارنامه مصاف‌های الهامی با پرسپولیس بود. او در نیم‌فصل دوم لیگ 22 برای اولین و آخرین بار موفق به شکست دادن قرمزها شد وقتی روی نیمکت هوادار حضور داشت. آن روز، تیم الهامی با گل دقیقه 88 برنده شد درحالیکه حدود 20 ثانیه قبل از اینکه توپ وارد دروازه بیرانوند شود، داور بازی باید خطایی را در یک‌سوم دفاعی هوادار به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد که نکرد و همان توپ، تبدیل به تک گل بازی شد. این دیدار، تنها مصاف الهامی با پرسپولیس است که منجر به کلین‌شیت تیم او شده است.

* زندگی، شیرین می‌شود

الهامی که در هر 5 بازی ابتدایی، رنگ امتیاز را برابر پرسپولیس ندیده بود حالا در 2 بازی آخر برابر این رقیب، یک برد با هوادار و یک مساوی روی نیمکت مس رفسنجان دارد که این دومی در هفته پایانی همین فصل به دست آمد. 

با این دو نتیجه، الهامی در حال ترمیم کارنامه‌اش برابر این رقیب به نظر می‌رسد.

* نکته عجیب

الهامی و تیمهایش فقط یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان برابر پرسپولیس شده‌اند. این اتفاق وقتی افتاد که الهامی، سرمربی هوادار بود. در 7 مصاف دیگر، 13 گل خورده برای او و تیمهایش ثبت شده است. از طرف دیگر، تیمهای الهامی هرگز موفق به زدن بیشتر از یک گل به پرسپولیس نشده و البته در 2 بازی ابتدایی همین تک گل را هم نزده‌اند.

* با نساجی

الهامی هرگاه روی نیمکت نساجی برابر پرسپولیس قرار گرفته، بدون امتیاز و با شکست زمین را ترک کرده است: باخت 2 صفر در بازی برگشت لیگ بیستم در آزادی، باخت 2 یک در بازی رفت لیگ بیست و یکم در آزادی و باخت 3 یک در دور برگشت همین فصل در قائمشهر. حالا او برای چهارمین بار برابر این رقیب قرار می‌گیرد و باید دید می‌تواند این کارنامه را تغییر بدهد یا روی همان روند باخت پشت باخت به مسیرش ادامه خواهد داد؟ 

5390