عکس؛ سه ستاره رئال مادرید، مهمان ضیافت ناهار پزشک اسپانیایی

عکس؛ سه ستاره رئال مادرید، مهمان ضیافت ناهار پزشک اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - دکتر آنخل مارتین که از پزشکان سرشناس و متمول شهر مادرید می رود، یک مهمانی بزرگ را برگزار کرد و بازیکنان رئال مادرید را هم دعوت کرد!

به گزارش فوتبالی، این پزشک که تجربه درمان بسیاری از ورزشکاران را دارد، یکی از سرشناس ترین پزشکان کشور اسپانیا به شمار می رود که مدیریت کلینیک منورکا را هم به عهده دارد.

وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ و رودریگو گوئس سه ستاره رئال مادرید از مهمان های این مراسم بوده اند. رئالی ها پس از پیروزی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا، روحیه خوبی دارند. در حقیقت رئال مادرید توانسته قهرمانی لالیگا را تقریبا قطعی کند. رئالی ها با کسب فقط هفت امتیاز در شش بازی آینده، قهرمان لالیگا خواهند شد. رئال از سویی باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود. رئالی ها دو سال پیش توانستند دوگانه لالیگا - چمپیونزلیگ را کسب کنند و امیدوار هستند که امسال نیز این موفقیت را تکرار کنند.

البته سه بازیکن مذکور، تنها مهمانان رئالی مراسم نبودند. رائول گونزالس سرمربی کاستیا و لوئیز فیگو بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا دیگر اسطوره های رئالی حاضر در مراسم بودند. رافا نادال تنیسور رئالی و آلخاندرو سانز خواننده ای که طرفدار دوآتشه رئال مادرید است هم در این مهمانی حضور پیدا کردند و ماهی کبابی خوردند!

41254