لیست رئال مادرید مقابل کادیز با فقط یک غایب

لیست رئال مادرید مقابل کادیز با فقط یک غایب

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی به مصاف کادیز می رود که داوید آلابا تنها غایب لیست این تیم به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها فقط به چهار امتیاز در پنج بازی آینده نیاز دارند که قهرمان لالیگا شوند. اگر رئال مادرید در مقابل کادیز پیروز شود، فقط به یک امتیاز برای نهایی کردن قهرمانی نیاز دارد که اگر بارسلونا در مقابل ژیرونا پیروز نشود، رئال مادرید رسما شنبه شب قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

رئال مادرید در مقطع پایانی فصل با بازگشت مصدومانش به آرامش رسیده است. به جز آلابای اتریشی که چندین ماه تا بازگشتش باقی مانده، بقیه بازیکنان رئال مادرید کاملا آماده هستند و حتی تیبو کورتوا نیز قرار است که مقابل کادیز دقایقی داشته باشد. آنچلوتی اعلام کرده که گولر در بازی شنبه عصر در برنابئو فیکس خواهد بود و میلیتائو نیز دقایقی خواهد داشت. رئالی ها چهارشنبه بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در برنابئو خواهند داشت  و به همین خاطر آنچلوتی در نظر دارد که در بازی با کادیز به شمار زیادی از بازیکنان فیکس تیمش استراحت بدهد و حتی برخی منابع مدعی شده اند که رئال مادرید در بازی فردا، ده تغییر در ترکیبش خواهد داشت.

لیست رئال مادرید برای بازی با کادیز بدین شرح است: کورتوا، لونین، کپا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس وازکز، فران گارسیا، رودیگر، مندی، بلینگام، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، گولر، وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

4125