پوچتینو و آمار فاجعه‌ای که در ورزشگاه امارات دارد

پوچتینو و آمار فاجعه‌ای که در ورزشگاه امارات دارد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف آرسنال رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد و تحقیر شد.

به گزارش فوتبالی ، مائوریسیو پوچتینو بار دیگر به عنوان سرمربی پا به ورزشگاه امارات گذاشت و یک شکست دیگر را تجربه کرد. پوچتینو قبلا به عنوان سرمربی تاتنهام به ورزشگاه امارات رفته است و در آن زمان هم نتوانسته است مقابل آرسنال در این ورزشگاه در رقابت های لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد.

در حقیقت مائوریسیو پوچتینو حالا هشت بار است که به عنوان سرمربی به ورزشگاه امارات شهر لندن می آید و با آرسنال در لیگ برتر انگلیس روبرو می شود اما حتی یک بار هم نتوانسته است که به پیروزی برسد. ورزشگاه امارات شهر لندن در بازی های لیگ برتر انگلیس برای مائوریسیو پوچتینو یک ورزشگاه طلسم شده است.

پوچتینو به طور کلی در این فصل از رقابت ها عملکرد ضعیفی با چلسی داشته است و تیم او این فصل را بدون جام تمام می کند. باید دید که مدیران باشگاه چلسی چه تصمیمی درباره او می گیرند اما به احتمال زیاد پوچتینو برکنار می شود و شخص دیگری به جای او هدایت چلسی را بر عهده می گیرد.

1470