شش بازیکن رئال مادرید که قرارداد آن‌ها در انتهای فصل تمام می‌شود

شش بازیکن رئال مادرید که قرارداد آن‌ها در انتهای فصل تمام می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر شش بازیکن در ترکیب رئال مادرید حضور دارند که قرارداد آن ها در انتهای فصل جاری با رئال مادرید تمام می شود و باید دید که مادریدی ها برای آن ها چه برنامه ای دارند.

به گزارش فوتبالی ، این شش بازیکن که قرارداد آن ها با به پایان رسیدن فصل 2023/24 تمام می شود عبارتند از : کپا، ناچو، خوسلو، لوکاس وازکز، تونی کروس و لوکا مودریچ.

کپا که از چلسی به طور قرضی به رئال مادرید آمده است، دوباره به تیم خود بر می گردد. این اتفاق ممکن است برای خوسلو هم بیفتد و دوباره راهی اسپانیول شود. ناچو فرناندز اعلام کرده است که در انتهای فصل از رئال مادرید می رود و به این ترتیب دوران حضور او در جمع مادریدی ها به پایان رسیده است.

سه بازیکن دیگر شرایطشان به شکلی است که به نظر می رسد در رئال مادرید بمانند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. لوکا مودریچ دوست دارد که یک فصل دیگر در رئال مادرید بازی کند. او 38 سال سن دارد و باید دید که رئال مادرید به او پیشنهاد تمدید قرارداد می دهد یا خیر.

تونی کروس و لوکاس وازکز هم به دنبال ماندن در رئال مادرید هستند و به نظر می رسد که رئال مادرید به آن ها پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت یک فصل را بدهد.

1470