گذشت 10 سال از شب گلزنی بنزما به بایرن مونیخ

گذشت 10 سال از شب گلزنی بنزما به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین شبی بود که رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم روبرو شدند. در آن زمان کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و پپ گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت.

در بازی رفت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تک گل رئال مادرید را در آن بازی کریم بنزما روی پاس فابیو کوئنترائو به ثمر رساند. نکته جالبی که در آن بازی وجود داشت این بود که داوید آلابا و تونی کروس که در حال حاضر بازیکن رئال مادرید هستند، در آن زمان بازیکن بایرن مونیخ بودند و در ترکیب باواریایی ها قرار داشتند.

رئال مادرید در بازی برگشت در آلیانز آرنا هم بایرن مونیخ را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد و در نهایت راهی فینال شد و توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 هم قرار است که رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شوند و باید دید که چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

1471