واکنش سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به مقایسه بلینگام با زیدان

واکنش سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به مقایسه بلینگام با زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس که اسطوره رئال مادرید است، به مقایسه شدن جود بلینگام با زین الدین زیدان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، رائول در دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد 323 گل در 741 بازی به ثمر برساند. او چند سالی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید بود تا این که کریستیانو رونالدو رکورد او را شکست و به تعداد 450 گل در 438 بازی رسید. کریم بنزما هم بعدا از تعداد گل های رائول در رئال مادرید عبور کرد و به تعداد 354 گل در 648 بازی رسید.

شب گذشته در مراسم لوریوس، بلینگام به عنوان بهترین پدیده ورزشی سال 2023 انتخاب شد و اسکار ورزشی را به دست آورد. بلینگام در حال حاضر پیراهن شماره 5 رئال مادرید را می پوشد و در پست هافبک هجومی بازی می کند. زیدان هم در دوران بازیگری خود پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن داشت و در پست هافبک هجومی بازی می کرد.

به نقل از اتلتیک، رائول درباره مقایسه بلینگام با زیدان گفت:" به نظر من این شکل از مقایسه ها درست نیست. زیدان یک اسطوره است که دوران بازی اش خیلی وقت است تمام شده است. او به چیز هایی که می شده برسد، رسیده است اما بلینگام تازه در ابتدای راه است. بلینگام این توانایی را دارد که در رئال مادرید تاریخ سازی کند اما برای من او با زیدان متفاوت است."

1471