کارلو آنچلوتی در اندیشه نیمکت‌نشین کردن بازیکنان اصلی مقابل رئال سوسیداد

کارلو آنچلوتی در اندیشه نیمکت‌نشین کردن بازیکنان اصلی مقابل رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی قصد دارد برای آمادگی بیشتر بازیکنان تیمش در دیدار مقابل بایرن مونیخ، در بازی بعدی به چند به بازیکن کلیدی تیمش استراحت دهد.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، کهکشانی‌ها موفق شدند با نتیجه 3-2 از سد رقیب سنتی خود عبور کنند. حالا رئال مادرید با این برد، اختلاف خود را با تیم دوم جدول، یعنی بارسلونا به 11 امتیاز رساند و در فاصله 6 هفته تا پایان رقابت‌ها، باید آن‌ها را قهرمانی این رقابت‌ها بدانیم.

هرچند که کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری بعد بازی خود اعلام کرد هنوز قهرمان لالیگا نیستند و باید به تلاش خود ادامه دهند، اما حتی بدبین‌ترین هوادار رئال مادرید نیز جام قهرمانی لالیگا را قطعی می‌داند. آن‌ها پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا و حالا قطعی کردن قهرمانی در لالیگا، به دنبال کسب سومین جام این فصل خود، یعنی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

سفیدهای چامارتین بایستی در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت به مصاف بایرن مونیخ بروند. کارلتو به خوبی می‌داند که قرمزهای باواریا پس از ناکامی در رقابت‌های داخلی، انگیزه فراوانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید قصد دارد برای بازی روز جمعه تیمش مقابل رئال سوسیداد، به چند بازیکن کلیدی تیمش استراحت دهد. او قصد دارد به ادر میلیتائو، مدافع برزیلی تیمش فرصت دهد تا پس از گذراندن دوران مصدومیت به آمادگی نزدیک شود. آردا گولر و کپا آریزابالاگا که در این فصل فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورند، ممکن است دیگر گزینه‌های کارلتو برای حضور در ترکیب اصلی باشند.

1428