ترکیبی که رئال مادرید با آن در دو فینال لیگ قهرمانان حضور داشت (عکس)

ترکیبی که رئال مادرید با آن در دو فینال لیگ قهرمانان حضور داشت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تنها تیمی است که در فرمت جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، موفق شده است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و این کار را با سه قهرمانی پشت سر هم انجام داده است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان در سال های 2016، 2017 و 2018 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. نکته جالبی درباره دو قهرمانی آخر در این سه قهرمانی وجود دارد و آن هم این است که رئال مادرید در فینال سال های 2017 و 2018 به طور دقیقه با یک ترکیب حضور پیدا کرد.

رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. گل های رئال مادرید را در آن بازی کریستیانو رونالدو ( دو بار ) ، کاسمیرو و مارکو آسنسیو به ثمر رساندند.

مادریدی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 به مصاف لیورپول رفتند. در آن بازی تیم زیدان موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. گل های رئال مادرید را در آن دیدار کریم بنزما و گرت بیل ( دو بار ) به ثمر رساندند. گرت بیل در ترکیب ابتدایی رئال مادرید حضور نداشت و به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و خوش درخشید.

1471