رالف رانگنیک آماده هدایت بایرن مونیخ است

رالف رانگنیک آماده هدایت بایرن مونیخ است

پایگاه خبری فوتبالی- رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد و فعلی تیم ملی اتریش آماده هدایت بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر پس از اینکه یولیان ناگلزمن قراداد خود را با تیم ملی آلمان تمدید کرد، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک تئوریسین مطرح فوتبال آلمان آغاز شد. بایرن مونیخ می‌خواهد به زودی مربی بعدی خود را معرفی کند و رانگنیک نیز آماده‌ هدایت بایرن مونیخ است هر چند هنوز خیلی مسائل و توافقات باید اتفاق بیافتد.

رانگنیک تا سال ۲۰۲۶ با تیم ملی اتریش قرارداد دارد و برای جذب او باید مبلغی به عنوان رقم فسخ قرارداد پرداخت شود. از سوی دیگر به عنوان گزینه آلترناتیو روبرتو ده زربی هم در لیست بایرن مونیخ قرار دارد. بایرن مونیخ در مورد حضور رالف رانگنیک در این باشگاه خوشبین است و او را به گزینه‌ اصلی خود تبدیل کرده است.

اگر همه چیز خوب پیش برود و توافق بین بایرن‌مونیخ و رانگنیک برای شروع کار صورت بپذیرد کار وی بعد از یورو ۲۰۲۴ و جدایی از تیم ملی اتریش آغاز می شود . اگر صحبت‌ های بین طرفین ثمربخش باشد به نظر می رسد در هفته جاری توافق نهایی شکل بگیرد. نکته مشخص این است که در وضعیت فعلی روبرتو ده زربی و رالف رانگنیک به عنوان دو گزینه جدی‌ تر ، دو کاندید نهایی بایرن مونیخ برای جایگزینی توماس توخل هستند.

۱۰۰۹