سرمربی ناموفق منچستر یونایتد، گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!

سرمربی ناموفق منچستر یونایتد، گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ با نمایندگان اریک تن هاگ ارتباط گرفته است تا او را برای جانشینی توماس توخل در این تیم متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی، باواریایی‌ها پس از اینکه کورس قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کردند تا این تیم آلمانی اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد، به دنبال شروع عضر جدیدی در آلیانز آرنا هستند و پیش از پایان فصل، بر سر جدایی توماس توخل از این تیم، آن هم تنها پس از یک فصل، با سرمربی آلمانی به توافق رسیدند. 

بایرن در ابتدا مایل بود تا ژابی آلونسو را به خدمت بگیرد اما سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفت تا دست رد به سینه این تیم و همچنین لیورپول بزند. آن‌ها سپس به یولیان ناگلزمن روی آوردند اما او نیز تصمیم گرفت در عوض بازگشت به بایرن مونیخ، قرارداد جدیدی را با تیم ملی آلمان به امضا برساند. گزینه بعدی قرمز پوشان، رانگنیک، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد بود که او نیز این پیشنهاد را رد کرد تا با تیم ملی اتریش به کار خود ادامه دهد. 

گزارش‌های رسیده از آلمان حاکی از این هستند که تن هاگ، گزینه جدید لیست بایرن مونیخ است و اسکای اسپورتس نیز ادعا کرده که تماس‌هایی در این رابطه برقرار شده است. گفته می‌شود که تن هاگ نیز از علاقه این تیم به خود باخبر است اما این پروسه تنها تا همین جا پیش رفته است.

باید دید که با توجه به فصل ناامید کننده ای که تن هاگ با منچستر یونایتد سپری کرده است، این خبر تا چه حد صحت دارد و تا چه میزان جدی خواهد شد.

2102