استفانو پیولی گزینه اول جانشینی تیاگو موتا

استفانو پیولی گزینه اول جانشینی تیاگو موتا

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه میلان ممکن است در فصل آینده راهی باشگاه بولونیا شود.

به گزارش فوتبالی،  مطابق خبر نشریه توتو اسپورت باشگاه بولونیا با استفانو پیولی سرمربی فعلی باشگاه میلان برای جایگزینی تیاگو موتا در حال مذاکره است. همان‌طور که گفته شده موتا گزینه اصلی نیمکت یوونتوس برای جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در فصل بعد است.

جورجیو فورلانی مدیر اجرایی باشگاه میلان پس از شکست در دربی میلان مقابل اینتر در مورد آینده استفانو پیولی گفت: " پیولی هنوز سرمربی میلان است و فصل را با این تیم به پایان خواهد رساند و من این خبر را تایید می کنم. اکنون وظیفه اصلی ما این است که فصل را به با نتایج خوبی به پایان برسانیم. در مورد تصمیمات در بخش ورزشی تیم سه نفر دخیل هستند من، مونکادا و ابراهیموویچ، همه ما به کاردیناله گزارش می دهیم و او همیشه در تصمیم گیری ها حرف آخر را می زند."

گفته شده ناپولی نیز دیگر تیمی است به پیولی پیشنهاد داده است و مربی ایتالیایی در حال بررسی این پیشنهاد است. البته در حال حاضر تمرکز پیولی فقط بر روی تیم میلان است تا در پایان فصل در صورت خداحافظی با روسونری گزینه های دیگر خود را بررسی کند. پیولی سابقه فعالیت در فیورنتینا، اینتر و لاتزیو را نیز در کارنامه دارد و با میلان قهرمانی سری آ را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۱۰۰۹