لوپتگی و گایاردو جدی ترین گزینه های جایگزینی استفانو پیولی

لوپتگی و گایاردو جدی ترین گزینه های جایگزینی استفانو پیولی

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت برکناری استفانو پیولی در پایان فصل از مربیگری میلان دو‌ گزینه جدی برای هدایت این تیم وجود خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت جولن لوپتگی سرمربی اسپانیایی گزینه اول لیست تیم میلان برای سرمربی فصل بعد در صورت برکناری استفانو پیولی خواهد بود. علت علاقه مدیران میلان به این مربی این است که تیم‌ های او فوتبالی مدرن را بازی میکنند و لوپتگی نیازهای اقتصادی زیادی نخواهد داشت. ضمن اینکه خود او نیز میلان را به عنوان یک گزینه ایده‌آل می بیند. به جز لوپتگی کریستوف گالتیه نیز در لیست روسونری قرار دارد.

اما نفر بعدی و مهم این لیست سرمربی آرژانتینی و پر افتخار سابق ریورپلاته و فعلی تیم الاتحاد عربستان است که مارسلو گایاردو است. این سرمربی آرژانتینی همراه با تیم سابق خود در آرژانتین افتخارات زیادی را کسب کرد و حالا با حضور در فوتبال اروپا می تواند ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.

اسکای اسپورت نیز روز گذشته در خبر مدعی  شد مربی جدید میلان قرار است یک مربی جوان و غیر ایتالیایی باشد که توانایی کار کردن با بازیکنان جوان را نیز داشته و شیاست های باشگاه نیز همسو باشد. لیستی از گزینه های مدنظر باشگاه در اختیار کاردیناله مدیرعامل باشگاه قرار خواهد گرفت و او به همراه زلاتان ابراهیموویچ، فورلانی و مونکادا، آنها را ارزیابی خواهند کرد.

۱۰۰۹