اعتراض شدید ژاوی به لالیگا پس از باخت در ال‌کلاسیکو

اعتراض شدید ژاوی به لالیگا پس از باخت در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی به شدت از عملکرد داور دیدار با رئال مادرید انتقاد و ادعا کرد که یک گل سالم آن ها گرفته نشده است.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در ابتدا کریستنسن با ضربه سر بارسا را پیش انداخت، اما وازکز پنالتی گرفت و وینیسیوس آن را گل کرد تا بازی 1-1 برابر شود. در ادامه این بارسا بود که با شوت فرمین لوپز به گل دوم رسید، اما این گل نیز توسط وازکز جواب داده شد و در آخرین دقایق بازی، جود بلینگام گل سوم را برای لوس بلانکوس زد تا رئال مادرید به پیروزی شیرین سه بر دو دست پیدا کند. در نیمه اول وقتی همچنان بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، شوت یامال به سمت دروازه رئال مادرید توسط لونین دفع شد، اما ژاوی معتقد است که توپ کاملاً از خط رد شده و بارسا باید 2-1 جلو می افتاد. 

ژاوی پس از پایان بازی گفت: "این شرم آور است. اگر ما می خواهیم بهترین لیگ دنیا باشیم، باید از بهترین تکنولوژی نیز استفاده کنیم. نمی دانم چرا در لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده نمی کنند."

"در هر صورت مادرید یک لیگ فوق العاده را پشت سر گذاشته و تاکنون فقط یک بار تن به شکست داده. کورس قهرمانی تقریباً به پایان رسید. من احساس می کنم با نحوه بازی که امروز داشتیم، در هر دیداری بهپیروزی می رسیدیم. خیلی خوب جنگیدیم و لایق 3 امتیاز بودیم."

4416