عکس؛ وقتی چهار تیم حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا می‌توانستند صعود کنند!

عکس؛ وقتی چهار تیم حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا می‌توانستند صعود کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و چهار تیم از دور رقابت ها حذف شدند و چهار تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

به گزارش فوتبالی ، چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رئال مادرید، بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن هستند. چهار تیم حذف شده هم منچسترسیتی، آرسنال، اتلتیکو مادرید و بارسلونا هستند.

نتایجی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دست آمد، مشخص کرد که کدام تیم ها به پیروزی رسیده اند و می توانند راهی مرحله بعدی شوند. اما شرایط در این بازی ها به شکلی پیش رفته که در مقطعی از آن ها، تیم هایی که حالا حذف شده اند، در شرایط صعود قرار گرفته بودند. یعنی آن تیم ها از رقیب خود جلو افتاده بودند.

هر چهار تیمی که حالا حذف شده اند، در مقطعی از بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی، از حریف خود جلو بودند و اگر می توانستند نتیجه بازی و شرایط را حفظ کنند راهی مرحله نیمه نهایی می شدند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت ورق به سود حریف آن ها برگشت و تیم هایی که حالا به نیمه نهایی صعود کرده اند، توانستند در مجموع دو بازی رفت و برگشت از لحاظ نتیجه به پیروزی برسند.

1470