ترزیچ چندمین کسی است که دورتموند را به فینال می‌رساند؟

ترزیچ چندمین کسی است که دورتموند را به فینال می‌رساند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند با پیروزی یک بر صفر مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس و از سوی دیگر با پیروزی یک بر صفر در بازی رفت موفق شد در مجموع با نتیجه دو بر صفر پی اس جی را شکست بدهد و به این ترتیب به فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی ، دورتموند با ادین ترزیچ حالا حضور در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد و باید دید که از میان رئال مادرید و بایرن مونیخ کدام تیم حریف آن ها در ورزشگاه ومبلی خواهد بود.

دورتموند تا حالا به سه نفر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. اولی در سال 1997 بود که هیتزفلد موفق شد بروسیا دورتموند را به فینال برساند و در نهایت دورتموندی ها در آن سال به قهرمانی رسیدند.

نفر دوم یورگن کلوپ بود که در سال 2013 موفق شد بروسیا دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند اما در آن فصل دورتموند در ورزشگاه ومبلی مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و جام را از دست داد.

حالا ادین ترزیچ سومین نفری است که به عنوان سرمربی موفق می شود بروسیا دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و باید دید که این بار آن ها چه نتیجه ای به دست می آورند.

1470