مذاکرات اولیه رئال مادرید با ریورپلاته برای جذب ستاره ۱۶ ساله آغاز شد

مذاکرات اولیه رئال مادرید با ریورپلاته برای جذب ستاره ۱۶ ساله آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی- دور جدید مذاکرات رئال مادرید برای جذب ستاره جوان ریورپلاته آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا باشگاه رئال مادرید دور جدیدی از مذاکرات با تیم آرژانتینی ریورپلاته را برای بحث در مورد ساختار احتمالی قرارداد فرانکو ماستانتوئونو برنامه ریزی کرده است. رئال مادرید سعی خواهد کرد به جای فعال سازی یک جا بند خرید ۴۵ میلیون یورویی در مورد ساختار هزینه و البته شرایط پرداخت مذاکره کند که به نظر در مورد قسطی کردن مبلغ پرداختی خواهد بود.

از سوی دیگر برخی نشریات آرژانتینی مدعی شدند هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی تیم اسپانیایی وجود ندارد و کماکان مسابقه تیم های بزرگ برای جذب او ادامه دارد.

همانطور که در ماه مارس گزارش شد رئال مادرید قبلا با ریورپلاته تماس گرفته است تا فرانکو ماستانتوئونو را به خدمت بگیرد زیرا آنها واقعا برای هافبک آرژانتینی ارزش قائل هستند. استعداد یاب های تیم اسپانیایی معتقد هستند که او می تواند یک جواهر مشابه فدریکو والورده باشد که او نیز از فوتبال آمریکای جنوبی به این تیم پیوست.

پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز به فرانکو ماستانتوئونو علاقه مند هستند و ریورپلاته می خواهد قرارداد این بازیکن ۱۶ ساله را تا سال ۲۰۲۶ تمدید و بند فسخ قراداد او را ۴۵ میلیون یورو تعیین کند.

۱۰۰۹