بهترین گلزنان حال حاضر ال کلاسیکو چه کسانی هستند؟

بهترین گلزنان حال حاضر ال کلاسیکو چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم نتیجه مطلوب خود را به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی برای هر دو تیم مهم است چرا که رئال مادرید به دنبال قطعی کردن هر چه زود تر قهرمانی خود در لالیگا است و از سوی دیگر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا می خواهد با به پیروزی رسیدن در این بازی، شکست اخیر تیمش مقابل پاری سن ژرمن را به دست فراموشی بسپارد و به این ترتیب هواداران بارسا را خوشحال کند.

نسل بازیکنان حاضر در ال کلاسیکو نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است. اما در نسل فعلی بهترین گلزن های ال کلاسیکو چه کسانی هستند؟

در حال حاضر وینیسیوس جونیور بهترین گلزن نسل فعلی ال کلاسیکو است. او تا حالا شش گل به بارسلونا زده است. پس از وینی جونیور، فدریکو والورده قرار می گیرد. والورده تا حالا سه گل به بارسلونا زده است. پس از این دو بازیکن، بازیکنانی با دو گل قرار می گیرند.

جود بلینگام، رودریگو گوئس، رابرت لواندوفسکی، فران تورس و لوکاس وازکز بازیکنانی هستند که در ال کلاسیکو ها موفق شده اند دو گل به ثمر برسانند.

1471