خشم و نارضایتی لوئیز انریکه از بازیکنی که با هیاهوی زیادی خریده شد

خشم و نارضایتی لوئیز انریکه از بازیکنی که با هیاهوی زیادی خریده شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پی اس جی اصلا از عملکرد یکی از بازیکنانش راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، انریکه از مدیران پی اس جی خواسته تا به دنبال مدافعی باشند که بتواند در بازیهای بزرگ روی او حساب کند. برالدو هنوز به تجربه اندوزی نیاز دارد و مارکینیوش و لوکاس هرناندز نیز نمایش خوبی مقابل بارسلونا نداشتند اما دلخوری اصلی انریکه مربوط به اشکرینیار است.

در حقیقت این مدافع در تابستان گذشته با اتمام قراردادش با اینتر به صورت رایگان راهی پی اس جی شد. پی اس جی چندین سال منتظر خرید این بازیکن اهل اسلواکی بود اما اشکرینیار به علت مصدومیت ها نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. انریکه حالا از مدیران پی اس جی خواسته که به فکر خرید در پست دفاع میانی باشند و در تابستان پیش رو، جایگزین برای اشکرینیار به خدمت بگیرند.

اینتر خیلی تلاش کرد تا از فروش اشکرینیار بتواند بیش از 50 میلیون یورو درآمدزایی کند اما این بازیکن در نهایت به صورت رایگان جدا شد و با این وجود، نتوانسته عملکرد جالب توجهی در پاریس از خودش ارائه بدهد.

پی اس جی در تلاش است تا هر چه زودتر قهرمانی لیگ فرانسه را قطعی کند. آنها به قهرمانی جام حذفی نیز امید دارند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف دورتموند بروند. در واقع به نظر می رسد که پاریسی ها امید زیادی به کسب سه گانه در فصل جاری داشته باشند.

4125