درگیری امباپه با بازیکنان بارسلونا در تونل؟

درگیری امباپه با بازیکنان بارسلونا در تونل؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پس از پایان بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن، درگیری هایی میان کیلیان امباپه و بازیکنان بارسلونا در تونل ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی مونتجوئیک اتفاق افتاده است.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی بارسا یعنی مونتجوئیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به نقل از موندو دپورتیوو، درگیری هایی میان کیلیان امباپه و بازیکنان بارسلونا در تونل ورزشگاه مونتجوئیک اتفاق افتاده است. امباپه در راه رفتن به رختکن به زبان فرانسوی گفته است که فوتبال همین است و اگر حرفی دارید باید داخل زمین بزنید. یکی از بازیکنان بارسلونا که به زبان فرانسوی مسلط بوده است حرف های امباپه را شنیده است و به سراغ او رفته است و برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا هم وارد این درگیری شده اند و در نهایت با دخالت نیرو های امنیتی حاضر در تونل ورزشگاه این درگیری میان بازیکنان به پایان رسیده است.

امباپه دو تا از چهار گل پی اس جی را به بارسلونا زد. او در بازی رفت عملکرد ضعیفی داشت و انتقاد های زیادی را تحمل کرد و به نظر می رسد که به همین دلیل برای بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی کُری خوانده است.

1470