خوشبینی انریکه به صعود پی‌اس‌جی علیرغم شکست مقابل دورتموند

خوشبینی انریکه به صعود پی‌اس‌جی علیرغم شکست مقابل دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود شکست مقابل بروسیا دورتموند، لوئیز انریکه همچنان به صعود پی اس جی به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب تیم های بروسیا دورتموند و پاریسن ژرمن در استادیوم سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت، زنبورها با گل فولکروگ به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند. 

انریکه پس از پایان بازی گفت: "فوتبال همین است. بعضی وقت ها بسیار زیباست و بعضی وقت ها این شکلی است. ترجیح می دادیم که در وضعیت متفاوتی باشیم، اما فکر می کنم که بازی بسیار برابری بود. هیچ کس نمی گفت بازی آسانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ داریم. بازیکنان در رختکن کمی ناامید هستند. ما یک بار به هر دو تیر دروازه کوبیدیم. باید بگویم که این ورزشگاه استثنایی است، اما مطمئن هستم ما در پاریس بسیار قوی ظاهر خواهیم شد، چون چیزی برای از دست دادن نداریم."

این پنجمین شکست پی اس جی در طول فصل 2023-24 بود و همچنین اولین باختی بود که پاریسن ژرمن لوئیز انریکه نتوانست در آن گلی به ثمر برساند.  آخرین دیدار پاریسن ژرمن و دورتموند به سپتامبر سال گذشته برمی گردد که پی اس جی موفق شد با حساب 2-0 به پیروزی برسد.

4416