سوال عجیب یک کودک از البلیهی: رونالدو را می‌شناسی؟

سوال عجیب یک کودک از البلیهی: رونالدو را می‌شناسی؟

پایگاه خبری فوتبالی - علی البلیهی مدافع ملی پوش الهلال به نظر می رسد که حتی وقتی خودش هم به دنبال جنجال و حاشیه نیست، جنجال به سراغش می آید!

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی الهلال در دوران فوتبالش همیشه با حاشیه ها و جنجال های پرشماری مواجه بوده است.  البلیهی در سالهای اخیر به خاطر کل کل با مسی و رونالدو مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت او در بازی آرژانتین و عربستان در جام جهانی سعی کرد که روی اعصاب مسی راه برود و در بازیهای النصر و الهلال هم به موی دماغ کریستیانو رونالدو تبدیل شده است. در واقع او به حدی ستاره پرتغالی را عصبانی کرد که زمینه ساز اخراج کریستیانو در نیمه نهایی سوپرجام عربستان را فراهم کرد. رونالدو به خاطر آرنج زدن به البلیهی با دو جلسه محرومیت مواجه شد. 

البلیهی حالا به همراه اردوی الهلال راهی امارات شده تا در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین برود. اخیرا ویدیویی از یک کودک در شبکه های اجتماعی وایرال شده که سوال عجیبی از البلیهی می پرسد.  این کودک خطاب به مدافع الهلال می گوید:" رونالدو را می شناسی؟"

علی البلیهی ترجیح می دهد که پاسخی به این کودک ندهد اما با نگاهی متعجب و شگفت زده به او نگاه می کند و همین شیوه نگاه کردنش هم در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. 

4125