بدرفتاری با رونالدو عامل ناکامی تن هاگ در منچستریونایتد شد؟

بدرفتاری با رونالدو عامل ناکامی تن هاگ در منچستریونایتد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در ژانویه 2023 به دلایل مختلف از منچستریونایتد جدا شد که یکی از دلایل اصلی، اختلافات او با اریک تن هاگ بود.

به گزارش فوتبالی، از نظر وسلی اشنایدر، خروج بازیکن پرتغالی یکی از دلایل ناکامی هموطنش روی نیمکت منچستریونایتد بوده است.  بازیکن اسبق رئال مادرید و اینتر گفت:" روزی که تن هاگ تصمیم گرفت با کریستیانو رونالدو بجنگد، احترامش را در رختکن از دست داد. فکر کرد که شرایط برایش خوب پیش می رود اما کاملا برعکس بود. همه در رختکن از خودشان می پرسیدند که در ذهن او چه می گذرد که چنین کاری کرده است و آیا حالش خوب است یا نه."

در حال حاضر ماندن یا نماندن تن هاگ در اولدترافورد چندان مشخص نیست اما اگر یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکند، اخراج این مربی هلندی قطعی است و حتی پیروزی مقابل سیتی در جام حذفی نیز نمی تواند نیمکت او را نجات بدهد. 

یونایتد البته بدون رونالدو در فصل گذشته نتایج مطلوبی کسب کرد اما حال و روز این تیم در این فصل اصلا خوب نبوده است. سر جیم رتکلیف یکی از سهامداران جدید منچستریونایتد به نظر می رسد که هیچ مشکلی با جدایی تن هاگ ندارد و گراهام پاتر یکی از گزینه های محبوب اوست. در هر صورت به نظر می رسد که شمارش معکوس برای پایان دوران تن هاگ در اولدترافورد آغاز شده است. 

4125