برد رئال مادرید پیش از بازی با منچسترسیتی با سوپرگل شوامنی

برد رئال مادرید پیش از بازی با منچسترسیتی با سوپرگل شوامنی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا، مایورکا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید قرار است که چهارشنبه پیش رو از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی برود و در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با این تیم روبرو شود. رئال مادرید اکنون پیش از این بازی موفق شد یک برد خفیف را مقابل مایورکا به دست بیاورد.

در این بازی تک گل رئال مادرید را اورلین شوامنی در دقیقه 48 بازی روی یک شوت از راه دور دیدنی به ثمر رساند. شوامنی در بازی برگشت رئال مادرید مقابل منچستر سیتی حضور نخواهد داشت چرا که محروم است. آنچلوتی به همین دلیل به او به طور کامل در این بازی میدان داد.

رئال مادرید در هفته آینده رقابت های لالیگا باید با بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبرو شود و به این ترتیب ال کلاسیکو در پیش خواهد بود. البته رئال مادرید تا حدود زیادی خیالش از صدرنشینی در لالیگا راحت است.

تماشای گل زیبای شوامنی

1471